FAQ Cashback

Enkele veelgestelde vragen:

Is een offerte of een voorschot factuur van de installateur ook geldig?

Neen, enkel de factuur die u van uw installateur gekregen heeft is geldig. ​​

Wat moet er op de factuur van de installateur vermeld staan om recht te hebben op de cashback?

·     Contactgegevens installateur

·     Klantengegevens

·     Type aangekocht toestel

·     Serienummer van het toestel

Ik woon in het buitenland kan ik ook aanspraak maken op de cashback actie?

Neen deze actie is enkel geldig voor aankoop en installatie in België voor particulieren.

Ik heb mijn toestel zelf aangekocht. Kan ik mijn cashback verzilveren?

Neen, het product moet geplaatst worden door uw installateur. 

Ik heb mijn toestel online gekocht. Is het geldig voor deze actie?

Neen, tweedehands toestellen zijn niet geldig voor deze actie.

Waarom moet ik mijn rekening- en BIC-nummer invullen?

Om uw cashback terug te storten hebben wij uw rekening en BIC-nummer.

Mijn cashback dossier werd geweigerd?

Indien uw dossier geweigerd werd zal u een mail ontvangen van het contact center. In deze mail zal duidelijk vermeld worden waarom uw dossier geweigerd werd.

 

Wanneer zal ik de terugbetaling ontvangen?

Na goedkeuring van uw dossier zal u de terugbetaling ontvangen binnen de 60 dagen.

Kunnen bedrijven ook genieten van de cashback actie?

Deze actie is enkel geldig voor particulieren waarvan de woning zich in België bevindt.

Hoeveel cashback dossiers kan ik doorsturen?

U kunt 1 dossier per installatieadres of hoofdverblijfplaats doorsturen.

Is het cashback bedrag met of zonder btw?

Het bedrag is inclusief btw.

Is de cashback actie ook geldig in Nederland?

De cashback actie is enkel geldig in België.

Valideer uw cashback hier